Dins de la nova campanya de promoció turística, El Baix Llobregat, som el teu estiu, el Consorci de Turisme del Baix Llobregat ha realitzat un extens publireportatge de la comarca al Diari Ara en el seu suplement especial “Turisme a Catalunya” del 28 de juny.
Aquesta primera acció s’articula dins del pla de comunicació de gran impacte de la campanya d'estiu del Consorci de Turisme, que inclou una important campanya de publicitat ens els principals mitjans de comunicació digital i premsa escrita d'àmbit català. També hem preparat una campanya de videomarketing a Google Ads, Youtube, Facebook i Instagram, així com una intensa activitat a les xarxes socials de Turisme Baix Llobregat amb continguts promocionals, campanyes publicitàries i l’enviament de Newsletters promocionals.
Podeu consultar el reportatge publicat pel diari ARA en el document adjunt (suplement en paper) o bé consultar la versió online del reportatge clicant aquí.
Aquesta campanya turística que promociona tots els atractius del Baix Llobregat oberts aquest estiu, té l'objectiu d'incrementar la notorietat i posicionament de la nostra comarca, atraure i augmentar els visitants i els turistes, i reactivar aquesta important activitat econòmica del Baix Llobregat.
Des del Consorci de Turisme del Baix Llobregat seguim treballant per a reactivar l'activitat turística i ser una de les primeres destinacions catalanes en atraure turistes i visitants a la comarca.