La campanya de promoció turística 'La Ruta del Tram', reconeguda al Banc de Bones Pràctiques

Comparte:

La campanya La Ruta del Tram ha estat inclosa, com a pràctica significativa en el Banc de Bones Pràctiques dels Governs Locals, que impulsen la Federació de Municipis de Catalunya i la Fundació Carles Pi i Sunyer d'estudis econòmics i locals, amb l’objectiu de promoure la millora i la innovació en els governs locals a través de la difusió d’experiències i l’intercanvi de coneixement sobre polítiques locals.

La campanya La Ruta del Tram, reconeguda en l'àmbit de Mobilitat, té com a objectiu impulsar un turisme sostenible fent ús del transport públic, per descobrir el patrimoni natural i cultural del Baix Llobregat, així com gaudir de l’oferta d’oci i gastronòmica a l’entorn del tramvia. A més, ofereix descomptes i promocions especials per visitar aquests atractius turístics i culturals propers a la xarxa Trambaix (línies T1, T2 i T3).

Aquesta ruta s’impulsa gràcies a la implicació de les diferents entitats, i existeix un acord de col·laboració entre el Consorci de Turisme del Baix Llobregat, Consell Comarcal del Baix Llobregat, l’empresa TRAMVIA METROPOLITÀ, SA, l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat, l’Ajuntament d’Esplugues de Llobregat, l’Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat, l’Ajuntament de Sant Joan Despí i l’Ajuntament de Sant Just Desvern, que estableix les accions i compromisos de les diferents parts, que fan possible la posada d’aquesta acció de promoció turística.  

Amb aquesta bona pràctica del Consorci de Turisme, i també el Servei Temporal d’Acolliment i Acompanyament que també ha estat reconegut enguany, ja són onze les iniciatives del Consell Comarcal del Baix Llobregat que el Banc de Bones Pràctiques té incorporades al seu catàleg.