Més de 30 empreses assisteixen al 8è FAMTRIP adreçat exclusivament al sector MICE

Comparteix:

Ahir dijous 29 d’octubre el Consorci de Turisme del Baix Llobregat va organitzar una nova edició del famtrip adreçat a empreses de la província de Barcelona, amb l’objectiu de donar a conèixer l’oferta de la comarca i de que comptin en les seves pròximes reunions, convencions i incentius amb el Baix Llobregat.

En una jornada de matí, sota la marca comercial Baix Llobregat. Meetings & Events in Barcelona, es van proposar espais i instal·lacions de la comarca en un nou format exclusiu  i molt dinàmic. El sector farmacèutic, alimentació i tecnològic van destacar en assistència.

Els participants van rebre la benvinguda de la Consellera de Turisme, Mireia Monfort, que ens va acompanyar durant tot el recorregut el qual va començar a la Masia Mas Vidrier a Torrelles de Llobregat, un espai que enamora, i a només 15 km de Barcelona, amb un immillorable estat de conservació i una acurada decoració.

Seguidament ens vam dirigir a la Colònia Güell i Cripta de Gaudí, declarada Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO i que proposa diferents espais amb encant per a esdeveniments inoblidables en un entorn únic. Allà vam degustar l’oferta gastronòmica i la increïble posta en escena del catering Gau Gourmet.

Les següents visites es trobaren a Gavà mar i Castelldefels per descobrir, per una banda el nou centre de convencions de l’hotel SB Bcn Events, i per un altre dos beachs clubs del Grupo Lancaster - Lancaster Beach Restaurant i Casanova Beach Club – CBC,  ideals per a gaudir-los tot l’any gràcies al bon clima que tenim, i que ajudaran a que qualsevol reunió sigui d’èxit i de gran impacte, en poder emmarcar-lo en un entorn exclusiu davant del mar.

After Meeting

Per a l’organització d’activitats after meeting d’empresa, es van proposar dos de gran èxit entre els assistents provocant l’efecte “teambuilding” que tota empresa sempre busca.

Des de l’inici fins al final de la jornada vam comptar amb la col.laboració d’Essentia Bcn Events qui a més va organitzar l’activitat del Rallye Quiz, una gincama en la que els diferents grups, a través d’un ipad, havien de resoldre diferents proves relacionades amb els espais que visitaven. El resultat de cadascun dels equips va ser sorprenent  i el grup guanyador va ser premiat amb un lot de productes gastronòmics autòctons de Can Perol Baix Llobregat.

I gairébe al final de la jornada, High Fidelity Collective va sorprendre una vegada més als participants amb una activitat original que consisití en una classe de ioga diferent i molt participativa.

Per a l'organització del famtrip també vam comptar amb la col·laboració de l’empresa de transports Avantgrup, disposant d’un modern autocar equipat amb els més avançats sistemes de seguretat i confort..

Des del territori, tant per la part del sector públic com del privat, es valora mot positivament aquesta acció, permet que les empreses coneguin de primera mà l'oferta MICE de la comarca però sobretot pels acords comercials que se’n deriven.