Turisme Baix Llobregat i el portal d’oci Atrápalo promouen l’oferta turística de la comarca

Comparteix:

El Consorci de Turisme del Baix Llobregat i el portal d’oci líder on line “Atrápalo” han posat en marxa una nova campanya que té com a objectiu promoure l’àmplia i atractiva oferta al Baix Llobregat. Amb el lema “A un salt de Barcelona”, la campanya promou la visita als llocs d’interès, espais naturals únics, activitats en família, i moltes altres propostes, a més d’estades als hotels i degustacions a restaurants.

“Atrápalo” ha obert una pàgina web especial per a la comarca amb informació de l'oferta més destacada del Baix Llobregat.

A més de la web, la campanya inclou l’enviament de diferents newsletters amb una selecció de propostes per fer al Baix Llobregat destinades als més de 700.000 usuaris registrats a “Atrápalo” a la província de Barcelona.

Així en la primera proposta els espais naturals del Delta del Llobregat, el parc natural de Collserola en un passeig a cavall, Catalunya en miniatura, El Parc Arqueològic de Gavà i la Fundació Sigea amb la seva oferta per a famílies, la Torre Benviure de Sant Boi i l’antiga fàbrica de ceràmica modernista Pujol i Bausis “La Rajoleta”, han estat els protagonistes.

L’acció del Consorci de Turisme amb Atrápalo respon a les iniciatives acordades amb els ajuntaments a través del pla estratègic turístic Comarcal.

 

+ informació al web d’Atràpalo: Aquí 

Primera newsletter amb propostes per conèixer i gaudir d’escapades al Baix Llobregat: Aquí